تاریخ: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
1

فوت یک نفر ناشناس بر اثر عبور غیرقانونی از مرز چذابه و ورود به میدان مین در خاک عراق

محمد خانچی اظهارکرد: ظهر امروز فردی که هنوز هویتش مشخص نیست در مرز عراق و ۵۰۰ متر مانده به گیت‌های مرزبانی ایران بصورت غیر قانونی وارد میدان مین در خاک عراق شده و در اثر انفجار مین فوت شده است. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: او از موانع تعبیه شده عراقی جهت جلوگیری […]



محمد خانچی اظهارکرد: ظهر امروز فردی که هنوز هویتش مشخص نیست در مرز عراق و ۵۰۰ متر مانده به گیت‌های مرزبانی ایران بصورت غیر قانونی وارد میدان مین در خاک عراق شده و در اثر انفجار مین فوت شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: او از موانع تعبیه شده عراقی جهت جلوگیری از ورود به میدان مین عبور کرده که این حادثه رخ داده و علت و انگیزه فرد فوت شده مشخص نیست.
به گفته وی، تلاش جهت شناسایی فرد مورد نظر ادامه دارد.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43204 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید