تاریخ: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
1

فوری/وزارت دفاع: سامانه آزمایشی پدافندی در گرگان سقوط کرد / مردم قطعات باقی مانده‌ای را دستکاری و جابجا نکنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از ساعات ابتدایی امروز برخی منابع خبری مدعی وقوع انفجار و شنیده شدن صدای مهیب در چند نقطه گرگان شدند. برخی رسانه ها خبر دادند این صدای مهیب به دلیل سقوط یک فروند پهپاد در گلستان بوده است که به فاصله ای کوتاه این ادعا تکذیب شد. خبرگزاری فارس اما تایید […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از ساعات ابتدایی امروز برخی منابع خبری مدعی وقوع انفجار و شنیده شدن صدای مهیب در چند نقطه گرگان شدند. برخی رسانه ها خبر دادند این صدای مهیب به دلیل سقوط یک فروند پهپاد در گلستان بوده است که به فاصله ای کوتاه این ادعا تکذیب شد.
خبرگزاری فارس اما تایید کرد که حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشرشده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد.
در همین رابطه سخنگوی وزارت دفاع اعلام کرد در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است.
بنا بر گزارش خبرگزاری فارس، سردار طلایی‌نیک افزود :خوشبختانه این مسئله تلفات جانی نداشته و اگر خسارت مادی به هموطنان وارد شده باشد از طرف وزارت دفاع جبران می‌شود. تیم های امدادی و عملیاتی در حال جمع اوری قطعات فرودآمده هستند.

وی گفت: ضمن تشکر از اهالی شریف گرگان انتظار داریم اگر قطعات باقی مانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی خودداری کنند تا تیم ها عملیاتی وظایف خود را در اسرع وقت به اتمام برسانند.
۲۷۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 51614 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید