تاریخ: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۹

فیلم | بزرگترین نمایشگاه خودرو جهان دو ساعت با ایران فاصله دارد! /نمایشگاهی با بیش از ۶ هزار میلیارد تومان ارزش!

امیرمسعود عابدین: نکته‌ای که این نمایشگاه را از بقیه متمایز می‌کند این است که خودروهای فوق خاص و لیمتد ادیشن با قیمت بسیار زیادی در اینجا حضور دارند. قیمت برآوردی خودروهای موجود در این نمایشگاه به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، معادل ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد! جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو […]



امیرمسعود عابدین: نکته‌ای که این نمایشگاه را از بقیه متمایز می‌کند این است که خودروهای فوق خاص و لیمتد ادیشن با قیمت بسیار زیادی در اینجا حضور دارند. قیمت برآوردی خودروهای موجود در این نمایشگاه به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، معادل ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد!
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118770 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.