تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

پاسخ کوبنده چین به جنگنده آمریکایی!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایالات متحده مکرراً ادعا کرده است که J-20 چینی، یک هواپیمای نسبتاً جوان نسل پنجم، توسط چین به عنوان پاسخی به F-22 Raptor نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) ساخته شده‌است. پنتاگون در گزارش‌های متعددی که قبلاً منتشر شده، گفته است که PLA دائماً در حال انجام به‌روزرسانی‌های جدید در هواپیماهای خود […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایالات متحده مکرراً ادعا کرده است که J-20 چینی، یک هواپیمای نسبتاً جوان نسل پنجم، توسط چین به عنوان پاسخی به F-22 Raptor نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) ساخته شده‌است. پنتاگون در گزارش‌های متعددی که قبلاً منتشر شده، گفته است که PLA دائماً در حال انجام به‌روزرسانی‌های جدید در هواپیماهای خود است تا شکاف فناوری را که به طور سنتی بین J-20 و F-22 وجود داشت، کاهش دهد.
در گزارش سالانه پنتاگون به کنگره آورده شده‌است که PLAAF در حال آماده سازی ارتقاءهایی برای J-20 است که ممکن است شامل افزایش تعداد موشک های هوا به هوا باشد.

در این گزارش آمده است: «PLAAF و PLAN Aviation همچنان تعداد بیشتری از هواپیماهای نسل چهارم را به خدمت می گیرند و احتمالاً طی چند سال آینده به اکثریت نیروهای نسل چهارم تبدیل خواهند شد.»
این گزارش که تقویت قدرت نظامی چین را نشان می‌دهد می‌گوید، نیروی هوایی ارتش آزادیبخش خلق (PLAAF) و PLAN Aviation مهم ترین نیروهای هوانوردی منطقه و سومین نیرو در جهان را تشکیل می دهند.
منبع: eurasiantimes
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 73141 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.