تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
2

قابلیت‌های مرگبار جدید سوخو۵۷!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این گزارش ادعا شده‌است که پهپادها به طور خاص برای استقرار بر روی Su-۵۷ طراحی شده‌اند. استقرار این گونه از پهپادها بر روی سوخو ۵۷ به گونه‌ای است که امکان رهاسازی در هوا را فراهم می‌کند. در این گزارش به نقل از منبع مدعی شد که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این گزارش ادعا شده‌است که پهپادها به طور خاص برای استقرار بر روی Su-۵۷ طراحی شده‌اند. استقرار این گونه از پهپادها بر روی سوخو ۵۷ به گونه‌ای است که امکان رهاسازی در هوا را فراهم می‌کند.
در این گزارش به نقل از منبع مدعی شد که راهبرد فاش شده شامل پرتاب همزمان چندین پهپاد است که جت جنگنده بر اقدامات جمعی گروه نظارت و کنترل می‌کند.

ماهیت چند وجهی این پهپادها آنها را به عنوان دارایی‌های ارزشمند در سناریوهای حمله، شناسایی و جنگ الکترونیکی قرار می‌دهد. هدف از تاکتیک پیش‌بینی شده استقرار ده‌ها پهپاد از اسکادران Su-۵۷ این است که جنگنده‌ها را قادر سازد تا به طور مؤثر در دفاع هوایی دشمن نفوذ کنند.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
بیشتر بخوانید:
سوخو ۳۴‌های روسی آماده تیک‌آف می‌شوند!/ عکس
شناور اسرائیل که هدف موشک کروز ایرانی شد!/ عکس
جنگنده قدرتمند ایران که نیروی هوایی صدام را به خاک سیاه نشاند/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98103 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.