تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
1

قتل خانوادگی در یک نزاع زن و شوهری

یدالله جهان آرا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از محلات تبریز ماموران کلانتری ۱۲ تبریز فوراً به محل اعزام شدند. وی ادامه داد:ماموران پس از حضور درمحل مشاهده می‌کنند که یک نفر آقا با همسرش در […]



یدالله جهان آرا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از محلات تبریز ماموران کلانتری ۱۲ تبریز فوراً به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد:ماموران پس از حضور درمحل مشاهده می‌کنند که یک نفر آقا با همسرش در منزل یکی از بستگان خود بعلت اختلافات خانوادگی باهم درگیر و با چاقو همدیگر را به قتل رسانده اند.
این مقام انتظامی گفت؛ ماموران پس از بررسی موضوع فورا” با هماهنگی مقام قضایی و پزشکی قانونی پرونده را جهت تحقیقات تخصصی و تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان از شهروندان خواست درصورت عصبانیت و بروز مشکلات خانوادگی به هیچ عنوان از چاقو استفاده نکنند و با سعه صدر رفتار کنند.
بیشتر بخوانید:
کشتن همسر با آب جوش؛ پسر برای پدرش قصاص خواست
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 80990 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید