تاریخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
3

قتل دردناک دختربچه ۹ ساله با شلیک گلوله!

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حوالی نیمه شب یکشنبه گذشته در پی تماس تلفنی با پلیس رودبار جنوب، وقوع قتل در یکی از روستاهای این شهرستان به پلیس اعلام شد. وی افزود: با انجام اقدامات و رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی رودبار و پلیس آگاهی کرمان و سرنخ‌های موجود در کمتر از ۶ […]



سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حوالی نیمه شب یکشنبه گذشته در پی تماس تلفنی با پلیس رودبار جنوب، وقوع قتل در یکی از روستاهای این شهرستان به پلیس اعلام شد.
وی افزود: با انجام اقدامات و رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی رودبار و پلیس آگاهی کرمان و سرنخ‌های موجود در کمتر از ۶ ساعت و در سحرگاه دوشنبه متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.
سردار فرشید گفت: متهم علت وقوع این قتل را اختلاف خانوادگی یکی از عاملان قتل با خانواده مقتول و تیراندازی سهوی به دختر ۹ ساله عنوان کرد. اقدامات تکمیلی پرونده و معرفی عامل اصلی این قتل به مراجع قضایی انجام شد.
بیشتر بخوانید:
اسکلت راننده نیسان آبی ۱۵سال بعد از مرگش در پشت فرمان و در عمق دریاچه پیدا شد
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77985 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید