تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
3

قتل همسر به دلیل اختلافات خانوادگی در کرج

سرهنگ حکمت اله شجاعی روز دوشنبه ۱۳ شهریور با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه مردی ۴۲ ساله به کلانتری ۲۴ کمالشهر کرج و اعلام این موضوع که به دلیل اختلاف به همسرش او را به قتل رسانده، بلافاصله این شخص دستگیر و عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل […]



سرهنگ حکمت اله شجاعی روز دوشنبه ۱۳ شهریور با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه مردی ۴۲ ساله به کلانتری ۲۴ کمالشهر کرج و اعلام این موضوع که به دلیل اختلاف به همسرش او را به قتل رسانده، بلافاصله این شخص دستگیر و عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل قتل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور کارآگاهان در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد که قاتل به دلیل اختلاف با همسر ۳۴ ساله‌اش او را از طریق خفه کردن به قتل رسانده و پس از ساعتی خود را به پلیس معرفی کرده است.
این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: قاتل با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
سرهنگ شجاعی در پایان بر سعه صدر و استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره و مددکاری را، راهکاری مناسب برای یادگیری مهارت های رفتاری و کنترل خشم و پیشگیری از وقوع درگیری‌ها و تنش های خانوادگی این چنینی تأکید کرد.
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43712 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید