تاریخ: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
9

قراردادهای نجومی در فوتبال دارد تعطیل می شود؟

قرارداد مجدد مهرداد محمدی با استقلال شاید برای خیلی ها تعجب بر انگیز به نظر آید،اما در این اتفاق حرکت جدیدی که همگان در انتظار آن بودند شکل گرفت.قرارداد قبلی این بازیکن که در زمان مدیریت کریمی در باشگاه استقلال منعقد شده بود،شکل وشمایل نجومی داشت،اما اکنون در مدیریت جدید. ظاهرا شکل سقف قرارداد رعایت […]



قرارداد مجدد مهرداد محمدی با استقلال شاید برای خیلی ها تعجب بر انگیز به نظر آید،اما در این اتفاق حرکت جدیدی که همگان در انتظار آن بودند شکل گرفت.قرارداد قبلی این بازیکن که در زمان مدیریت کریمی در باشگاه استقلال منعقد شده بود،شکل وشمایل نجومی داشت،اما اکنون در مدیریت جدید. ظاهرا شکل سقف قرارداد رعایت شده و آنچه طبق دستور العمل ها تعیین کرده است به امضا رسید.

جواد نکونام هم دست به عقب نشینی زد وبا شرایط جاری در عقد قراردادها کنار آمد.در پرسپولیس هم این مهم در حال رعایت است و با خبر شدیم که هیچ قرادادی خارج از دستور العمل ها امضا نمی شود.قطعا سایرین هم باید اینگونه عمل کنند،چون قراردادهای نجومی در سازمان لیگ ثبت نخواهد شد.امید است که این اتفاق بزرگ به گستردگی پهنای فوتبال اجرا شود تاپایانی بر ریخت وپاش ها وکوتاه شدن دست دلال ها وبرخی دیگر از مسائل تلقی شود.

۲۳۳۰۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3153 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید