تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
2

لاکچری بازی به سبک چینی/ دنزا آماده رقابت با بیوک/ عکس

امیرمسعود عابدین: بیشترین چیزی که در ساخت و طراحی این ون به آن دقت شده، لوکس‌ و تجمل‌گرایی است.سبک طراحی کلی خودرو، شبیه به آن چیزی است که در سایر محصولات دنزا می‌دیدیم. در نمای جلویی با چراغ باریک و کوچک و در کنار آن، یک جلوپنجره بسیار بزرگ روبه‌رو هستیم.معمولا اکثر خودروسازان در طراحی […]



امیرمسعود عابدین: بیشترین چیزی که در ساخت و طراحی این ون به آن دقت شده، لوکس‌ و تجمل‌گرایی است.سبک طراحی کلی خودرو، شبیه به آن چیزی است که در سایر محصولات دنزا می‌دیدیم.

در نمای جلویی با چراغ باریک و کوچک و در کنار آن، یک جلوپنجره بسیار بزرگ روبه‌رو هستیم.معمولا اکثر خودروسازان در طراحی ام‌پی‌وی‌ها، با توجه به فرم خاص بدنه، از جلو پنجره بزرگ استفاده می‌کنند.ادوات مشکی و نقره‌ای رنگ در کنار هم، ترکیب رنگی جذابی را ساخته‌اند.

در نمای کناری، ابعاد بزرگ خودرو بیشتر به چشم می‌خورد.رینگ‌های کوچک و ساده در این قسمت ممکن استکمی توی ذوق بزند.درب کشویی برقی در هر دو طرف وجود دارد.

چراغ‌های متصل در نمای پشتی به چشم می‌خورد.برجستگی و شکستگی موجود در این قسمت، طراحی نمای پشتی را جذاب‌تر کرده است.

با ورود به کابین، یک نمایشگر کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی و همچنین یک صفحه نمایش مرکزی ۱۵.۶ اینچی در کنار یک فرمان چند منظوره D کات، بیشترین خودنمایی را دارند.علاوه بر این، قسمت بزرگی از داخل با چرم پیچیده شده است که لوکس بودن خودرو را بیشتر می‌کند.
بیشتر بخوانید:

این خودرو از طرح هفت نفره ۲+۲+۳ استفاده می‌کند و صندلی‌ها دارای عملکردهای گرمایش و تهویه هستند و می‌توانند به صورت الکترونیکی تنظیم شوند.حجم صندوق عقب به شکل استاندارد، ۴۱۰ لیتر است و با خواباندن صندلی‌های عقب، می‌تواند به ۲۳۱۰ لیتر هم برسد.

سیستم پلاگین هیبریدی خودرو، متشکل از یک موتور ۱.۵T و یک موتور برقی و همچنین باتری های Blade BYD است.حداکثر قدرت موتور، ۱۳۶ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۱ نیوتن‌متر است.نسخه های دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک موجود است.شایان ذکر است که خودروی جدید، به شارژ سریع ۴۵ کیلوواتی مجهز شده است.
در حال حاضر، دنزا D۹ DM-i در محدوده قیمتی ۴۷۲۱۱ تا ۶۲۶۰۰ دلار آمریکا هستند که سه محدوده حرکتی الکتریکی خالص (NEDC) ۵۰ کیلومتر، ۱۸۰ کیلومتر و ۱۹۰ کیلومتر را ارائه می‌کنند.
از ژانویه تا ژوئن امسال، فروش انباشته دنزا D۹ DM-i به ۵۲۳۱۱ دستگاه رسید و آن را به سومین MPV پرفروش در چین تبدیل کرد.تنها در ماه ژوئن، ۱۰۰۱۳ دستگاه فروخته شد.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23972 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.