تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

لو رفتن عکس جنگنده رادارگریز جدید چینی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اطلاعات در رسانه های اجتماعی چین نشان می‌دهد که این رویداد مهم در ۲۸ ژوئن رخ داده‌است. جینز تصاویر پرواز را ارزیابی کرد. با این حال، کیفیت پایین تصاویر، تأیید مستقل نصب موتور WS-۱۵ با هواپیما را دشوار می کند. بیشتر بخوانید: «غول دوبلین»؛ شیری به اندازه یک خودرو!/ عکس تصاویر […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اطلاعات در رسانه های اجتماعی چین نشان می‌دهد که این رویداد مهم در ۲۸ ژوئن رخ داده‌است. جینز تصاویر پرواز را ارزیابی کرد. با این حال، کیفیت پایین تصاویر، تأیید مستقل نصب موتور WS-۱۵ با هواپیما را دشوار می کند.
بیشتر بخوانید:
«غول دوبلین»؛ شیری به اندازه یک خودرو!/ عکس
تصاویر گلکسی زد فولد ۵ لو رفت!/ عکس
شکل نازل‌های موتور مشخص نیست. علی‌رغم کیفیت پایین تصاویر، به نظر می‌رسد موتورها فاقد کنترل بردار رانش (TVC) مرتبط با موتور کلاس ۱۶۶ kN WS-۱۵ Emei هستند.

تصویری از رویداد ۲۸ ژوئن، مقامات CAC را با بنری نشان می دهد که روی آن نوشته شده “-۱۵”، که نشان دهنده رویدادی است که به نصب موتور با J-۲۰ مرتبط است.

تصاویر هواپیما نیز تغییرات ظاهری را در بدنه هواپیما نشان میدهد. سایبان کابین خلبان برای بهبود ویژگی های پنهان کاری هواپیما طراحی شده‌است. سایبان در بالا صاف تر است و با یک قوز برجسته تر در پشت منطقه کابین خلبان ادغام می شود که به بدنه اصلی بدنه هواپیما منتهی می شود.
این تغییر ابتدا در دسامبر ۲۰۲۲ فاش شد. مشخص نیست که نام این نوع جدید از هواپیما چیست.
منبع: JANES
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6521 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.