تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۷:۲۲
7

ماجرای بازگشت مجری پیشکسوت به تلویزیون

مهر نوشت: تهیه‌کننده و کارگردان «تاک» از ساخت ویژه‌برنامه نوروزی این برنامه با اجرای داریوش کاردان در ۱۳ قسمت خبر داد.



مریم نوابی‌نژاد کارگردان برنامه‌های تلویزیونی درباره تولید «تاک» که هر هفته از شبکه دو پخش می‌شود با طراحی نوروزی بیان کرد: «تاک» هفته‌ای یک قسمت پخش می‌شود و ما ۱۰ قسمت دیگر تا نوروز داریم که طی این مدت باقی مانده تا پایان سال هر هفته روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: ۱۳ قسمت هم در نوروز داریم که ویژه‌برنامه نوروزی با یک یا دو مهمان خواهد بود و بخشی هم به گپ و گفت داریوش کاردان با شرکت‌کننده‌ها اختصاص دارد و به زودی ضبط آن آغاز می‌شود.

کارگردان «تاک» درباره حضور داریوش کاردان نیز عنوان کرد: داریوش کاردان فردی چند بعدی است، شعر می‌گوید، طنز می‌سازد، گفتگو بلد است، خودش برنامه ساز است و ایده می‌دهد و در کل یک حرفه‌ای است. او حتی آنقدر حرفه‌ای است که اگر در هنگام ضبط، روند تولید کند و تند شود، همه را سامان می‌دهد. کاردان پیش از این چند قسمت اجرای «هزار داستان»، یک قسمت «محاکات» و همچنین در «مکث» حضور داشت و اینجا هم که از او دعوت کردم به خاطر من پذیرفت. علی رغم اینکه هر برنامه‌ای را نمی‌پذیرد و خود من دیده‌ام که پیشنهادهای زیادی برای یلدا و نوروز و…. داشته است اما رد می‌کند.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3075 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید