تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۴

ماجرای مراسم یک عروسی که به عزا تبدیل شد

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی از تصادف منجر به فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ شب یک حادثه تصادف به مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد. علی الماسی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ شهرستان به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که در حد […]



رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی از تصادف منجر به فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ شب یک حادثه تصادف به مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
علی الماسی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ شهرستان به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که در حد فاصل سه راهی گچ بلند و تالار ماغر به لیکک رخ داد علیرغم تلاش تیم اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانی متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تالار در حال برگزاری جشن عروسی بودند افزود: متاسفانه به علت برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با عابر پیاده، کودک ۷ ساله در این حادثه جان باخت.
الماسی با اشاره به اینکه جشن عروسی به عزا تبدیل شد گفت: متاسفانه تالار ماغر بهمئی در مکان نامناسبی واقع شده است و روشنایی مناسبی در آن مکان هم وجود ندارد و باید در این خصوص فکر اساسی شود و مسئولان مربوطه اقدام کنند.
از این دست مکان‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در نقاط نامناسب و نادرست جانمایی شده‌ کم نیستند، برای مثال به جز تالاز ماغر می‌توان به پلیس‌راه یاسوج- شیراز اشاره کرد که درست در منتهی‌الیه پیچ و شیب خطرناک تنگ کناره قرار گرفته و هر لحظه امکان دارد که تصادف مرگبار دیگری مانند جمعه خونین یاسوج در آن نقطه اتفاق افتد.
بیشتر بخوانید:
حادثه مرگبار برای زوار ایرانی در عراق/ عکس
قتل دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8573 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید