تاریخ: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
2

مرتب کردن اتاق در یک چشم به‌ هم زدن با هوش مصنوعی

این شرکت فناوری از یک قابلیت جدید موسوم به «اتاقت را تزئین کن» (decorate your room) برای گروه‌های مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت ۲۰۲۳ این هفته رونمایی کرده است که سال آینده عرضه می‌شود. این قابلیت از هوش مصنوعی برای تولید «جدیدترین جلوه‌های تولیدی پس‌زمینه»(latest generative background effects) استفاده می‌کند و به کاربر این امکان را […]



این شرکت فناوری از یک قابلیت جدید موسوم به «اتاقت را تزئین کن» (decorate your room) برای گروه‌های مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت ۲۰۲۳ این هفته رونمایی کرده است که سال آینده عرضه می‌شود.
این قابلیت از هوش مصنوعی برای تولید «جدیدترین جلوه‌های تولیدی پس‌زمینه»(latest generative background effects) استفاده می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا فضای واقعی اتاق را دکور کرده و بهبود بخشد. برای مثال بهم ریختگی‌ها را مرتب کند یا روی دیوارها گیاه نصب کند.
بیشتر بخوانید:

این قابلیت را حتی می‌توان به گونه‌ای گسترش داد که مناسبتی باشد یا به پس زمینه نورهای رنگی اضافه شود تا پر زرق و برق‌تر شود. یا حتی می‌توان به پس زمینه درخت کریسمس اضافه کرد. مایکروسافت از برخی از امکانات آن در یک فیلم تبلیغاتی رونمایی کرده است.

این ابزار تنها یکی از بسیار قابلیت‌های جدید پریمیوم و کمکی مایکروسافت ۳۶۵ است که شامل ایزوله کردن صدا و تشخیص بهبودیافته‌ صدای گوینده می‌شود.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 83945 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.