تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۲

مردم تهران ۵۰ سال قبل: به داد خیابان‌ها برسید!/ عکس

مهم‌ترین مسائلی که مردم با روزنامه درباره آسفالت خیابان‌ها بیان کرده‌اند بی توجهی پیمانکاران در رفع نواقص و استفاده از مواد اولیه نامرغوب و همچنین بازسازی دیر هنگام معابر آسیب دیده است. در این گزارش ساکنان مناطقی، چون خیابان سبلان، گاندی، ‏ تهران پارس، پیروزی‏، مهرآباد، نارمک و… از وضعیت آسفالت معابر خود گلایه دارند. […]



مهم‌ترین مسائلی که مردم با روزنامه درباره آسفالت خیابان‌ها بیان کرده‌اند بی توجهی پیمانکاران در رفع نواقص و استفاده از مواد اولیه نامرغوب و همچنین بازسازی دیر هنگام معابر آسیب دیده است. در این گزارش ساکنان مناطقی، چون خیابان سبلان، گاندی، ‏ تهران پارس، پیروزی‏، مهرآباد، نارمک و… از وضعیت آسفالت معابر خود گلایه دارند. عکس این مطلب نیز از صحنه‌های رایج شهر تهران نام برده شده که پیمانکاران وسایل خود را در حاشیه خیابان رها کرده و کار آسفالت را نیمه کاره گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:
تصاویر شگفت‌انگیز از دروازه دولت؛ وقتی تهران «خندق» داشت/ عکس
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8414 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید