تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۷

مسئولیت انتخاباتی علیرضا دبیر، شهاب مرادی، سلیمی نمین و انبارلوئی در شورای ائتلاف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرابراهیم رسولی با اشاره به برگزاری جلسه ۱۱ بهمن شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با توجه به لزوم تشکیل و تکمیل شورای انتخاب در جلسه ۱۱بهمن با برگزاری انتخاباتی ۱۰ چهره به عضویت شورای انتخاب درآمدند. وی در گفتگو با ایلنا، افزود: حجت‌الاسلام شهاب مرادی، کاظم انبارلویی، عباس سلیمی نمین، علیرضا […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرابراهیم رسولی با اشاره به برگزاری جلسه ۱۱ بهمن شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با توجه به لزوم تشکیل و تکمیل شورای انتخاب در جلسه ۱۱بهمن با برگزاری انتخاباتی ۱۰ چهره به عضویت شورای انتخاب درآمدند.
وی در گفتگو با ایلنا، افزود: حجت‌الاسلام شهاب مرادی، کاظم انبارلویی، عباس سلیمی نمین، علیرضا دبیر، صدیقه حجازی، محمود رضوی، محمد رئیس‌زاده، پیام تیرانداز، مهدی عباسی و غلامرضا خواجه‌سروی اعضای جدید شورای انتخاب هستند.
رسولی یادآور شد: شورای انتخاب شامل این ۱۰ نفر به اضافه اعضای شورای ائتلاف و منهای کسانی است که کاندیدا شدند.

۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110413 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید