تاریخ: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
1

مسابقه « تنبل‌ترین شهروند » آغاز شد؛ بیشتر بخواب تا جایزه بگیری

مسابقه طنز «تنبل‌ترین شهروند» بار دیگر در تفرجگاهی در شمال مونته‌نگرو برگزار شد. سال گذشته رکورد ۱۱۷ ساعت دراز کشیدن ثبت شده بود اما امسال در حالی که روز گذشته مسابقات وارد بیستمین روز خود شده بود شرکت‌کنندگان باقی مانده اعلام کردند مصمم به ادامه دادن هستند. دوبرا اوکا آکسیچ، قهرمان سال ۲۰۲۱ این مسابقات […]



مسابقه طنز «تنبل‌ترین شهروند» بار دیگر در تفرجگاهی در شمال مونته‌نگرو برگزار شد. سال گذشته رکورد ۱۱۷ ساعت دراز کشیدن ثبت شده بود اما امسال در حالی که روز گذشته مسابقات وارد بیستمین روز خود شده بود شرکت‌کنندگان باقی مانده اعلام کردند مصمم به ادامه دادن هستند.
دوبرا اوکا آکسیچ، قهرمان سال ۲۰۲۱ این مسابقات گفت: «همه ما احساس خوبی داریم. عالی. هیچ مشکلی برای سلامتی وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که دراز بکشیم.»
رادونیا بلاگویویچ برگزار کننده و صاحب این تفرجگاه گفت که این مسابقه ۱۲ سال پیش در این کشور کوچک کرانه دریای آدریاتیک برای تمسخر یک افسانه رایج که مردم مونته‌نگرو را تنبل می‌نامید، آغاز شد. او گفت که هفت شرکت کننده باقی مانده در مسابقات امسال از جمع ۲۱ نفره اولیه تاکنون ۴۳۶ ساعت دراز کشیده‌اند.
قوانین می‌گوید که ایستادن یا نشستن تخلف است اما شرکت کنندگان اجازه دارند هر هشت ساعت برای مدت ۱۰ دقیقه به توالت بروند. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند از تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند.
برنده این مسابقه جایزه هزار یورویی دریافت می‌کند.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 47738 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید