تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
2

مشاهده بشقاب‌پرنده در هاوایی/ عکس

ویدئویی منتشر شده است که یک شیء پرنده را درحال ظهور و چرخش قبل از ناپدید شدن نشان می‌دهد. در این فیلم، صدای شاهدان شوکه‌شده در پس زمینه شنیده می‌شوند که فریاد می‌زنند. برخی از شاهدان اظهار داشتند که این پرنده، احتمالاً می‌تواند یک پهپاد باشد. بیشتر بخوانید: بسیاری از مفسران آنلاین، این کلیپ‌ها را […]



ویدئویی منتشر شده است که یک شیء پرنده را درحال ظهور و چرخش قبل از ناپدید شدن نشان می‌دهد. در این فیلم، صدای شاهدان شوکه‌شده در پس زمینه شنیده می‌شوند که فریاد می‌زنند. برخی از شاهدان اظهار داشتند که این پرنده، احتمالاً می‌تواند یک پهپاد باشد.
بیشتر بخوانید:

بسیاری از مفسران آنلاین، این کلیپ‌ها را با ویدیوی یوفو GIMBAL که توسط پنتاگون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد مقایسه کرده‌اند.
کلیپ مذکور که توسط پرسنل نیروی دریایی ایالات متحده در سال ۲۰۱۵ فیلمبرداری شده است، گوی فلزی مشابهی را نشان می‌دهد که در آسمان ابری شبانه پرواز می‌کند.

شخصی در این خصوص گفت: «مسئله این است که ویدیوی موجود در این لینک، اشیایی شبیه به بالن را نشان می‌دهند. آنها مانند بالن عمل می‌کنند. آنها کاری انجام نمی‌دهند که شما آن را غیرعادی بدانید. اشکال نقره‌ای هستند که به آرامی در اطراف شناور هستند.»
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 75338 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.