تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
1

مصرف این موادغذایی کلسترول و قندخون را تنظیم می‌کند

کارشناسان تاکید می‌کنند که رژیم گیاهخواری ذاتاً سالم نیست و مردم باید غذاهایی را انتخاب کنند که فرآوری نشده باشند. توصیه‌های انجمن قلب آمریکا برای یک الگوی غذایی سالم شامل رژیم غذایی متمرکز بر غذاهای گیاهی، ماهی، غذاهای دریایی و لبنیات کم چرب است. یک متاآنالیز تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که رژیم گیاه‌خواری ممکن است […]



کارشناسان تاکید می‌کنند که رژیم گیاهخواری ذاتاً سالم نیست و مردم باید غذاهایی را انتخاب کنند که فرآوری نشده باشند.
توصیه‌های انجمن قلب آمریکا برای یک الگوی غذایی سالم شامل رژیم غذایی متمرکز بر غذاهای گیاهی، ماهی، غذاهای دریایی و لبنیات کم چرب است.
یک متاآنالیز تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که رژیم گیاه‌خواری ممکن است در کمک به کاهش LDL یا کلسترول بد، کمک به بهبود سطح قند خون و کاهش وزن بدن برای بیماران پرخطر، پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته باشد.
رژیم غذایی گیاهی اصلاح شده یعنی یک تا دو بار در هفته رژیم گیاهی را دنبال کنید تا ببینید آیا بهبودی در وزن، HbA۱c یا سطح کلسترول LDL وجود دارد یا خیر.
بیشتر بخوانید:
نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که باعث سرطان کبد می‌شوند
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32091 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید