تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
2

مهمان‌های تازه خط دفاعی روسیه/ عکس

تینا مزدکی_ یک وب سایت اطلاعاتی، تنها با استفاده از تلفات تایید شده توسط شواهد تصویری یا ویدئویی، اعلام کرد که نیروهای روسی ۲۹ سامانه موشکی زمین به هوای سری Tor (SAM) از جمله یک نسخه نادر Tor-M2DT را از دست داده اند. بیشتر بخوانید: Tor یکی از معدود سامانه های SAM کوتاه برد ساخت […]



تینا مزدکی_ یک وب سایت اطلاعاتی، تنها با استفاده از تلفات تایید شده توسط شواهد تصویری یا ویدئویی، اعلام کرد که نیروهای روسی ۲۹ سامانه موشکی زمین به هوای سری Tor (SAM) از جمله یک نسخه نادر Tor-M2DT را از دست داده اند.
بیشتر بخوانید:

Tor یکی از معدود سامانه های SAM کوتاه برد ساخت روسیه با کارایی بالا در برابر موشک های کروز و مهمات هدایت شونده دقیق است. اکثر سیستم‌های Tor مبتنی بر شاسی ردیابی GM-355 هستند که به آن اجازه می‌دهد تا با تانک‌ها و سایر خودروهای زرهی در هر زمینی همگام شود.
Tor-M2 نسخه بهبود یافته تر Tor است که از سال ۲۰۰۸ وارد سیستم روسیه شد و از هشت موشک ۹M331 و ۹M332 استفاده می کند. موشک ها تا ۷ کیلومتر برد دارند و می توانند تا ارتفاع ۶ کیلومتر برسند. این سامانه همچنین می تواند ۱۶ موشک جدید ۹M338 را با برد ۱۶ کیلومتر و ارتفاع ۱۰ کیلومتر حمل کند.
منبع: defence-blog
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 40155 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.