تاریخ: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۴۳
2

مگان مارکل به دنبال راهی جدید برای ورود به دنیای هالیوود

مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی بریتانیا به دلیل علاقه شدیدش به شهرت فعالیت خود در هالیوود را از نو آغاز خواهد کرد. مگان مارکل ، همسر دوک ساسکس در تلاش است تا با کمک کله گنده‌های صنعت هالیوود به صفحه نمایش بازگردد! مگان مارکل آماده است تا بار دیگر در مقابل دوربین‌ها ظاهر شود. این […]



مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی بریتانیا به دلیل علاقه شدیدش به شهرت فعالیت خود در هالیوود را از نو آغاز خواهد کرد.

مگان مارکل ، همسر دوک ساسکس در تلاش است تا با کمک کله گنده‌های صنعت هالیوود به صفحه نمایش بازگردد!

مگان مارکل آماده است تا بار دیگر در مقابل دوربین‌ها ظاهر شود. این خانم بازیگر سابق از تهیه کنندگان بزرگ هالیوود درخواست کمک کرده است.

ستاره سابق سریال کت و شواری‌ها به دنبال راهی جدید برای ورود به دنیای هالیوود است. این خانم ۴۲ ساله پیشنهادات جدیدی برای همکاری نیز دارد.

علیرغم اینکه این زوج برای پایان دادن به وظایف سلطنتی خود به حفظ حریم خصوصی اصرار داشتند، به نظر می‌رسد که مگان اکنون آماده است تا زندگی هالیوودی خود را بار دیگر آغاز کند.

پرنس هری به زودی مجموعه مستند خود را منتشر خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد مگان مشتاق است که کاری به دور از همسرش نیز داشته باشد.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 52638 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید