تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
2

میمون‌های فضانورد ایرانی تشکیل خانواده دادند

به گزارش خبرآنلاین، ایران در سال‌ ۱۳۹۱ با پرتاب کاوشگر پیشگام و میمون رزوس با نام “آفتاب” و سپس پرتاب کاوشگر پژوهش و میمون “فرگام” به فضا در سال ۱۳۹۲ گام بلندی در حوزه زیست فضا برداشت؛ حالا وضعیت میمون‌های فضانورد ایرانی ۱۲ سال پس از پرتاب چگونه است و آنها کجا هستند؟ بر اساس […]



به گزارش خبرآنلاین، ایران در سال‌ ۱۳۹۱ با پرتاب کاوشگر پیشگام و میمون رزوس با نام “آفتاب” و سپس پرتاب کاوشگر پژوهش و میمون “فرگام” به فضا در سال ۱۳۹۲ گام بلندی در حوزه زیست فضا برداشت؛ حالا وضعیت میمون‌های فضانورد ایرانی ۱۲ سال پس از پرتاب چگونه است و آنها کجا هستند؟
بر اساس گزارش تسنیم، بعد از پرتاب، این میمون‌ها، زاد و ولد هم کرده‌اند و هم‌اکنون دارای همسر و فرزند نیز هستند. در حال حاضر این میمون‌ها با مالکیت پژوهشگاه هوا و فضای وزارت علوم در یک مرکز خاص در پژوهشگاه رویان نگهداری می‌شوند.

درباره ارسال این میمون‌ها به فضا در «میمون‌های فضانورد ایرانی ۱۲ سال پس از پرتاب کجا هستند؟» بیشتر بخوانید.
بیشتر بخوانید:‌

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 84469 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.