تاریخ: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
2

نجات یک مار سمی از قوطی نوشابه!/ عکس

الهه جعفرزاده: این مارگیر، به نام دایکسترا، عکس‌هایی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد که نجات یک مار سمی از گونه «سَر-مِسی» را نشان می‌دهد. این مار سمی با سر در داخل قوطی نوشیدنی انرژی‌زا گیر کرده بود. در توضیحات این پست نوشته شده بود: «این گونه از مارها سرهای کوچکی دارند و فلس‌های […]



الهه جعفرزاده: این مارگیر، به نام دایکسترا، عکس‌هایی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد که نجات یک مار سمی از گونه «سَر-مِسی» را نشان می‌دهد. این مار سمی با سر در داخل قوطی نوشیدنی انرژی‌زا گیر کرده بود. در توضیحات این پست نوشته شده بود: «این گونه از مارها سرهای کوچکی دارند و فلس‌های آن‌ها فقط به یک جهت تا می‌شود، همین موضوع باعث شده بود که این مار نتواند سر خود را از قوطی نوشابه خارج کند.»

هرچند بی‌احتیاطی شهروندان منجر به این اتفاق دلخراش شده بود، اما خوشبختانه دایکسترا این مار را بدون هیچ آسیب جدی از مهلکه نجات داد.
در پی این حادثه، مسئولان محیط زیست از مردم درخواست دارند زباله‌هایشان را روی زمین نریزند یا حداقل زباله‌ها را له کنند تا از این قبیل مشکلات برای حیوانات آزاد به وجود نیاید.

منبع: yahoo

۴۷۲۳۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 89527 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید