تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۶

نجات ۷۰ نفر از آتش‌سوزی این برج در کرج

کورش جعفری گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۷ امروز در برج اداری تجاری پارسه واقع در حاشیه میدان نبوت کرج رخ داد. وی بیان کرد: مصدومان حادثه توسط امدادگران اورژانس به صورت سرپایی در محل مداوا شدند. رییس مرکز مدیریت بحران فرمانداری کرج گفت: این حادثه براثر آتش سوزی در ناحیه تجهیزات برقی ترانس و […]



کورش جعفری گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۷ امروز در برج اداری تجاری پارسه واقع در حاشیه میدان نبوت کرج رخ داد.
وی بیان کرد: مصدومان حادثه توسط امدادگران اورژانس به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.
رییس مرکز مدیریت بحران فرمانداری کرج گفت: این حادثه براثر آتش سوزی در ناحیه تجهیزات برقی ترانس و کولرهای گازی شعله ور شد و به ۲ واحد تجاری رستوران و عکاسی سرایت کرد.
جعفری افزود: دودگرفتگی در محل سبب حبس ۷۰ نفر از ساکنان این برج شده بود که توسط امدادگران آتش نشانی از محل حادثه نجات یافتند.
وی بیان کرد: این حادثه با سرعت عمل آتش نشانان در کمتر از ۱۰ دقیقه مهار شد.
جعفری گفت: برای مهار این آتش سوزی ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه نردبان و خودرو پشتیبان به محل حادثه اعزام شده بودند.
میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7991 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید