تاریخ: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
1

نخستین تفاهم‌نامه‌ی همکاری صنعت تبلیغات و دانشگاه صنعتی شریف

در نشست امضای این تفاهم‌نامه که با حضور بهنام طالبی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مازیار حبیبی‌نیا، مدیرعامل شبکه آفتاب در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، طرفین بر همکاری و تعامل مشترک میان صنعت و تبلیغات و نوآوری تأکید کردند. طالبی در ابتدای این نشست گفت: شبکه آفتاب مجموعه‌ای شناخته‌شده […]



در نشست امضای این تفاهم‌نامه که با حضور بهنام طالبی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مازیار حبیبی‌نیا، مدیرعامل شبکه آفتاب در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، طرفین بر همکاری و تعامل مشترک میان صنعت و تبلیغات و نوآوری تأکید کردند.
طالبی در ابتدای این نشست گفت: شبکه آفتاب مجموعه‌ای شناخته‌شده است و باعث خوشحالی است که بتوانیم همکاری حرفه‌ای با این مجموعه داشته باشیم. افق ما بلندتر از این تفاهم‌نامه‌ای است که امروز امضا می‌کنیم. امیدواریم تعامل برد ـ برد بین طرفین شکل بگیرد که بتوانیم از توانمندی‌های یکدیگر استفاده کنیم.
او در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما اهل فکر و کار کردن هستیم اما نیاز داریم که این فعالیت‌ها را در سطوح بزرگ‌تر معرفی کنیم و در این زمینه شبکه آفتاب می‌تواند به ما کمک کند. شرکت‌هایی که با ما کار می‌کنند هرکدام می‌توانند سوژه‌ی اطلاع‌رسانی و بحث‌وبررسی باشند.
رئیس پارک علم و فناوری شریف در ادامه افزود: در نظر داریم امسال سی شرکت منتخب ناحیه‌ی نوآوری شریف را انتخاب کنیم و در مجموعه‌ای به اسم «سیمرغ» معرفی کنیم. امید داریم که هر سال بتوانیم این معرفی‌ها را ادامه بدهیم چون این موضوع در اولویت خیلی از این شرکت‌ها نیست.
طالبی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم بتوانیم حضور مجموعه‌ی شبکه آفتاب را به‌صورت فیزیکی در ناحیه‌ی نوآوری شاهد باشیم و از این طریق بتوانیم تعامل و همکاری بیشتری با این مجموعه داشته باشیم.
در ادامه‌ی این نشست مازیار حبیبی‌نیا، مدیرعامل شبکه آفتاب گفت: یکی از آرزوهای ما این بوده که بتوانیم رابطه‌ی سازنده‌ای با نهاد آکادمیک برقرار کنیم و از ظرفیت نخبه‌های دانشگاهی در راستای حل مشکلات و معضل‌های صنایع کشور بهره ببریم. اصولاً حوزه تبلیغات در ایران سابقه‌ی آکادمیک خیلی طولانی ندارد. اما صنعت تبلیغات همواره به پایه‌ی آکادمیک نیاز دارد تا بتواند دانش خودش را مطابق با این پایه‌های علمی ارزیابی و فرآیندهایش را بهینه‌سازی کند.
حبیبی‌نیا افزود: امیدواریم با کنار هم قرار گرفتن دانشگاهِ صاحب‌نام و دوست‌داشتنی شریف و بزرگ‌ترین شرکت تبلیغاتی کشور بتوانیم با راهبری دانشگاه شریف به مرجعیت علمی و تخصصی در حوزه‌ی تبلیغات برسیم و همچنین کمک کنیم که صنعت کشور از توانایی‌های دانشگاه و پارک علم و فناوری شریف بهره‌مند شود. در عین حال امید داریم که با این تعامل صنعت تبلیغات کشور مسیر جدیدی را آغاز کند و تجربه‌های جذاب و توسعه‌یافته‌ای را رقم بزند.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک میان پارک علم و فناوری شریف و شبکه آفتاب امضا شد.
با تأسیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۹۵، مهم‌ترین برنامه‌ی این مجموعه یعنی هویت‌بخشی و توسعه‌ی زیست‌بوم شکل‌گرفته در مجاورت دانشگاه صنعتی شریف، تحت عنوان «ناحیه‌ی نوآوری شریف» قرار داده شد که موجب شتاب‌بخشی به روند شکل‌گیری و رشد کمی و کیفی شرکت‌های نوآور در این ناحیه شده است. ناحیه‌ی نوآوری شریف به مساحت ۲۵۰ هکتار در میان خیابان آزادی و سه بزرگراه شهید جناح، شیخ فضل‌الله نوری و یادگار امام واقع شده است و هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ شـرکت، ۱۹ شتابدهنده، ۱۵ صندوق و شرکت سرمایه‌گذاری و ۱۰ مرکز نوآوری در آن مستقر هستند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 49451 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :