تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
6

نمایشگاه تمبر مشترک ایران و چین افتتاح شد

نمایشگاه تمبر مشترک ایران و چین با حضور سفیر چین در تهران و برخی شخصیت های سیاسی کشور افتتاح شد.



به گزارش ایسنا، چانگ هوآ سفیر چین در تهران در توییتی نوشت: بسیار خوشحالم که امروز نمایشگاه تمبر مشترک چین و ایران افتتاح شد و از طریق این تمبر ها با تاریخ دوستی دو کشور آشنا تر شدیم.

نمایشگاه تمبر مشترک ایران و چین افتتاح شد

عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی و علا الدین بروجردی رئیس انجمن دوستی ایران و چین، مجید رضا حریری رئیس اتاق ایران و چین و تعدادی از سفرا و مسئولان شرکت پست ایران در این مراسم حضور داشتند.
لازم به ذکر است که ‏نخستین نمایشگاه مشترک ‎تمبر ایران و چین، به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک دو کشور،امروز  افتتاح و به مدت ۴ روز در موزه ارتباطات ایران ادامه دارد.
انتهای پیام

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2609 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید