تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

نماینده رفسنجان: عملیات تروریستی با استفاده از کمربند انفجاری رخ داده /۴ انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان

حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در خصوص انفجار صورت گرفته امروز (چهارشنبه ۱۳ دی ماه) در مسیر منتهی به گلزار شهدای شهر کرمان، گفت: ظاهرا عملیات تروریستی صورت گرفته با استفاده از کمربند انفجاری رخ داده و تا کنون دو مورد انفجار صورت گرفته است. انفجار سوم در کرمان /تیراندازی در […]



حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در خصوص انفجار صورت گرفته امروز (چهارشنبه ۱۳ دی ماه) در مسیر منتهی به گلزار شهدای شهر کرمان، گفت: ظاهرا عملیات تروریستی صورت گرفته با استفاده از کمربند انفجاری رخ داده و تا کنون دو مورد انفجار صورت گرفته است.
انفجار سوم در کرمان /تیراندازی در محدوده مسیر منتهی به گلزار شهدا
فارس: ۵۳ شهید و ۷۱ مصدوم در حادثۀ تروریستی کرمان تا این لحظه
تسنیم: ۲ کیف حامل بمب در کرمان منفجر شده است
حرکت نیروهای امنیتی به سمت محل انفجار در کرمان/ علت حادثه چه بود؟
فوری/ شنیده شدن صدای انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان
فارس: ۵۳ شهید و ۷۱ مصدوم در حادثۀ تروریستی کرمان تا این لحظه
انفجار در کرمان حمله تروریستی بوده است؟
جزئیات جدید از علت انفجار در مراسم سردار سلیمانی در کرمان/ انفجارها در فاصله ۱۰ دقیقه رخ داد
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی تعداد شهدای این عملیات تروریستی از ۲۰ نفر گذشته است. این عملیات انتحاری مورد بررسی قرار می‌گیرد اما شواهد نشان می‌دهد این اقدام کار عوامل و جاسوس‌های اسرائیلی است.
وی با اشاره به اینکه اینگونه اتفاقات بی‌ارتباط با جنایات صورت گرفته در غزه نیست، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند نام شهید سلیمانی از خود شهید سلیمانی تاثیر گذارتر است و امروز کرمان به کانون مقاومت تبدیل شده و نگاه‌ها به سمت این مکان است.
جلالی تصریح کرد: چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز می‌تواند برای مقاومت اثر بخش و نیرو بخش باشد و دشمن از نام، راه و مکتب شهید سلیمانی می‌ترسد و تروریست‌ها قصد دارند در دل مردم رعب و وحشت بیاندازند و کرمان را به عنوان پایتخت مقاومت خلوت کنند اما کور خوانده‌اند و دیر فهمیده‌اند. افرادی از ۸۰ کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان مقبره شهید سلیمانی را زیارت کرده‌اند.
همچنین ذبیح الله اعظمی ساردوئی، نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: چهار انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدا انجام شده و بیش از ۲۰ نفر شهید و تعداد زیادی نیز مجروح شده اند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انفجارهای صورت گرفته به واسطه بمب گذاری که یک حمله تروریستی بوده در مکان‌های مختلفی از جمله زیر پل زیرگذر منتهی به گلزار شهدا و در مسیر موکب‌ها کارگذاری و منفجر شده‌اند.
۲۱۱۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101814 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید