تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
2

نگهداری این خودروها هیچ خرجی ندارد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوندا فیت کمترین هزینه نگهداری و فورد F150 رپتور بیشترین هزینه را دارد. براساس گزارش مجله خودرو، از عوامل مهم مورد توجه قیمت است و موضوع مهم دیگر هزینه‌های نگهداری است. در فهرست کمترین هزینه‌های نگهداری، تقریباً همه خودروهای ژاپنی و از مدل‌های کوچک و ارزان‌قیمت هستند. هوندا فیت با هزینه […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوندا فیت کمترین هزینه نگهداری و فورد F150 رپتور بیشترین هزینه را دارد.
براساس گزارش مجله خودرو، از عوامل مهم مورد توجه قیمت است و موضوع مهم دیگر هزینه‌های نگهداری است. در فهرست کمترین هزینه‌های نگهداری، تقریباً همه خودروهای ژاپنی و از مدل‌های کوچک و ارزان‌قیمت هستند.

هوندا فیت با هزینه نگهداری سالانه ۵,۳۴۸ دلار، کمترین هزینه نگهداری را دارد و هیوندای اکسنت با ۵,۴۶۸ دلار در رتبه دوم و هوندا سیویک با ۵,۴۸۰ دلار در رتبه سوم هستند.

در میان پرهزینه‌ترین خودروهای این فهرست وجود شاسی‌بلندهای بزرگ تعجبی ندارد؛ فورد F150 رپتور بیشترین هزینه نگهداری با ۷,۶۸۱ دلار در سال را دارد و رتبه بعد جی‌ام‌سی سی‌یرا با ۷,۳۰۱ دلار و تویوتا فورانر با ۶,۹۷۴ دلار است.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113027 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :