تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
6

هتل های استخردار شیراز کدام‌اند؟

هتل‌های استخردار شیراز سفر به یکی از بزرگ‌ترین شهرهای گردشگری ایران مانند شیراز، اگرچه به‌تنهایی می‌تواند جزو خاطره‌انگیزترین سفرهای زندگی شما باشد، اما با رزرو هتل های استخر‌دار شیراز برای اقامت، می‌توانید سفری لوکس و فراموش نشدنی داشته باشید. بسیاری از افراد برای استراحت و ریلکس کردن سفر به شیراز و اقامت در هتل های […]



هتل‌های استخردار شیراز

سفر به یکی از بزرگ‌ترین شهرهای گردشگری ایران مانند شیراز، اگرچه به‌تنهایی می‌تواند جزو خاطره‌انگیزترین سفرهای زندگی شما باشد، اما با رزرو هتل های استخر‌دار شیراز برای اقامت، می‌توانید سفری لوکس و فراموش نشدنی داشته باشید. بسیاری از افراد برای استراحت و ریلکس کردن سفر به شیراز و اقامت در هتل های شیراز را انتخاب می‌کنند. بنابراین، اگر در هتلی اقامت داشته باشند که بتوانند از امکانات تفریحی آن مانند استخر هم استفاده کنند، قطعاً بهتر می‌توانند از اوقات فراغت خود استفاده‌ی بهینه داشته باشند.

معرفی هتل های استخردار شیراز

بیشتر هتل های استخردار شیراز، دارای استخر با امکاناتی نظیر سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و استخرهای آب‌درمانی هستند. این هتل‌ها جزو هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره شیراز هستند که امکانات رفاهی لوکس و مدرنی دارند. به همین خاطر خانم‌ها و آقایان در ساعت‌های مشخصی از روز می‌توانند از امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر، باشگاه بدن‌سازی و … در این هتل‌ها استفاده کنند.

معمولاً افرادی که هتل های لوکس ۵ ستاره یا ۴ ستاره را برای اقامت انتخاب می‌کنند، انتظارات زیادی از امکانات هتل دارند. به همین خاطر برای آن‌ها اهمیت دارد که هتل دارای استخر، سونا و جکوزی باشد. ما نیز قصد داریم در ادامه هتل هایی را به شما معرفی کنیم که این امکانات را به مسافران ارائه می‌نمایند.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یک هتل ۵ ستاره و بسیار لوکس است که در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد. از بین هتل های استخردار شیراز می‌توان به این هتل اشاره کرد که در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده است. اگر از فاصله دور به ساختمان هتل نگاه کنید، مانند سفینه‌ای است که بر فراز کوه‌های چهل مقام و بابا کوهی به پرواز درآمده است.

همان‌قدر که ظاهر هتل بزرگ شیراز جذاب است، امکانات رفاهی این هتل نیز مانند استخر آن، مورد توجه مسافران قرار می‌گیرند. امکانات هتل بزرگ شیراز شامل رستوران، پارکینگ، استخر طبق تعرفه هتل، اینترنت در لابی و سایر امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران است که با تعداد ستاره‌های این هتل کاملاً مطابقت دارد.

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

هتل چمران شیراز

استخر هتل چمران شیراز

برای معرفی هتل چمران شیراز، دانستن این نکته کافی است که هتل چمران جزو هتل های ۵ ستاره شهر شیراز است. این هتل دارای چشم‌اندازی از منطقه قصرالدشت است و نمای خوبی از باغ‌های اطراف دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسید. بیشتر مسافرانی که اقامت در این هتل زیبا در شیراز را تجربه کرده‌اند، از اقامت خود در این هتل لوکس و مدرن رضایت کافی داشته‌اند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر بر اساس تعرفه هتل، رستوران سنتی، کافی‌شاپ و … اشاره نمود.

آدرس: شیراز، بلوار چمران

هتل کریم خان شیراز

استخر هتل کریم خان شیراز

یکی دیگر از هتل های استخردار شیراز که در بین هتل های ۴ ستاره قرار می‌گیرد، هتل کریم خان است. این هتل در سال ۹۲ تأسیس شده است. دسترسی خوب هتل کریم خان به جاذبه‌های معروف گردشگری شیراز مانند آرامگاه حافظ، شاهچراغ، آرامگاه سعدی، باغ ارم و مجموعه زندیه جزو ویژگی‌های اصلی این هتل محسوب می‌شود. همچنین محیط این هتل بسیار آرام است و مسافرانی که در هتل کریم خان اقامت می‌کنند، می‌توانند در آرامش باشند. از امکانات رفاهی هتل کریم خان می‌توان به تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، خدمات بیدارباش، رستوران، پارکینگ و … اشاره نمود.

آدرس: شیراز، خیابان رودکی

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

یکی دیگر از هتل های شیراز که دارای استخر است و در مرکز شهر قرار گرفته، هتل پرسپولیس است. این هتل که دارای نامی آشنا از سرزمین‌های کهن ایران است، ۷ طبقه دارد و در ۱۰۴ واحد اقامتی و سوئیت‌های زیبای خود از مسافران و مهمانانی که شهر شیراز را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، پذیرایی می‌کند. دسترسی هتل پرسپولیس به آرامگاه سعدی، حافظیه، بازار وکیل و حمام وکیل بسیار خوب است. مسافرانی که از سفر خود نهایت لذت را می‌برند، می‌تواند می‌توانند از استخر هتل پرسپولیس نیز طبق تعرفه استفاده نمایند.

آدرس: شیراز، حدفاصل چهارراه حافظ به سمت میدان قائم

هتل زندیه شیراز

استخر هتل زندیه شیراز

اگر قصد دارید در یکی از هتل های استخردار شیراز اقامت کنید که استفاده از استخر آن برای مهمانان رایگان باشد، هتل زندیه برای شما بهترین انتخاب است. این هتل ۵ ستاره که از سال ۱۳۹۴ افتتاح شده، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری مانند مجموعه زندیه، بازار وکیل، مسجد نصیرالملک و ارگ کریم خان دارد. هتل ۵ ستاره زندیه دارای امکاناتی مانند فضای سبز، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، رستوران، استخر، پارکینگ و اینترنت در لابی به‌صورت رایگان است.

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز

اقامت در هتل ۵ ستاره هما در شهر شیراز می‌تواند یک سفر بسیار خاطره‌انگیز باشد. چراکه این هتل در نزدیکی بوستان آزادی قرار گرفته و چشم‌انداز خوبی از فضای سبز این منطقه دارد. هتل هما نزدیک باغ جهان نما، باغ ارم، آرامگاه حافظ و باغ پل صفا قرار گرفته و دسترسی خوبی به این جاذبه‌ها دارد. این هتل نیز جزو هتل های استخردار شیراز است که مهمانان می‌توانند به‌صورت نیم‌بها از استخر هتل استفاده کنند. امکانات دیگر هتل نیز شامل کافی‌شاپ، رستوران، کتابخانه، آتلیه، مرکز خرید، فروشگاه و… می‌شوند.

آدرس: شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

هتل پارس شیراز

استخر هتل پارس شیراز

هتل پارس یک هتل ۴ ستاره است که در سال ۱۳۸۱ تأسیس شد. این هتل جزو هتل های لوکس و مدرن شیراز محسوب می‌شود که دارای استخر است. دسترسی این هتل به جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز مانند باغ ارم، اماکن تاریخی و دروازه قرآن مناسب است. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل نیز در تمام واحدهای اقامتی که در دو برج این هتل قرار دارند، آماده پذیرایی از مسافران هستند. از امکانات این هتل می‌توان به استفاده از استخر طبق تعرفه هتل، سونا، خودپرداز، شبکه پخش فیلم و اینترنت اشاره نمود.

آدرس: شیراز، خیابان کریم خان زند

هتل الیزه شیراز

استخر هتل الیزه شیراز

هتل الیزه در سال ۱۳۹۳ در شهر شیراز افتتاح شده است. این هتل در منطقه‌ای آرام قرار دارد و دسترسی خوبی به کوچه باغ‌های منطقه قصرالدشت، ایستگاه مترو و اتوبان دارد. این هتل به نمایشگاه بین‌المللی شهر شیراز نیز دسترسی خوبی دارد و جزو هتل های ۴ ستاره شهر شیراز محسوب می‌شود. مهمانان این هتل می‌توانند از استخر به‌صورت نیم‌بها استفاده کنند. از امکانات دیگر هتل الیزه می‌توان به اینترنت نامحدود در لابی، رستوران، پارکینگ، روم سرویس و اینترنت در اتاق اشاره نمود.

آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

هتل شیرازیس

هتل شیرازیس

یکی از هتل های تازه تأسیس شهر شیراز که ۴ ستاره دارد، هتل شیرازیس می‌باشد. این هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری مانند مسجد نصیرالملک، بازار وکیل، آرامگاه حافظ، حرم شاهچراغ و آرامگاه سعدی دارد.

هتل شیرازیس که از هتل های استخردار شیراز است، دارای ۵۰ واحد اقامتی است که در ۶ طبقه قرار دارند. این اتاق‌ها که به‌صورت سوئیت و اتاق هستند، دارای امکانات رفاهی مدرنی مانند یخچال، کمد، لباس، مبلمان، آباژور، میزتحریر، کمد، لباس و … اشاره نمود. این هتل دارای استخر است و مهمانان می‌توانند طبق تعرفه هتل از استخر آن استفاده کنند. اینترنت در لابی رایگان است و مهمانان می‌توانند از پارکینگ و رستوران هتل نیز استفاده کنند.

آدرس: شیراز، بلوار زند، خیابان سعدی، خیابان مکتبی

هتل آپارتمان جهان نما شیراز

هتل آپارتمان جهان نما شیراز

درست است که هتل جهان نما یک هتل آپارتمان است، اما این هتل دارای استخر است و دسترسی خوبی به مراکز توریستی مانند باغ جهان نما، سعدیه، حافظیه، موزه هفت تنان و بازار وکیل دارد. هتل آپارتمان جهان نما ۹ طبقه دارد و تمامی مسافران می‌توانند از امکانات رفاهی مانند اینترنت رایگان در لابی، روم سرویس، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، جکوزی و کافی‌شاپ استفاده کنند. مهمانان این هتل نیز می‌توانند طبق تعریف از استخر استفاده کنند.

آدرس: شیراز، بلوار هجرت، خیابان جاوید، پلاک ۱۹

هتل قصر یازده شیراز

استخر هتل قصر یازده شیراز

هتل قصر یازده در سال ۱۴۰۰ و در ۴۰ کیلومتری مرکز شهر شیراز، در جهت شمال غربی این شهر تأسیس شده است. این هتل سه طبقه دارد و دارای ۲۴ واحد اقامتی با امکانات رفاهی بسیار مناسب می‌باشد. افرادی که علاقه‌ای به شلوغی شهر ندارند و می‌خواهند اقامتی آرام به‌دور از سروصدا داشته باشند، می‌توانند این هتل را انتخاب کنند که نمای بسیار خوبی از درختان سرسبز و کوه را روی پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد.

این هتل دارای استخر است، اما مهمانان برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنند. ازجمله امکانات دیگر هتل قصر یازده می‌توان به رستوران ۱۰۰ نفری و پارکینگ آن اشاره نمود. هتل قصر یازده در تمام اتاق‌ها دارای روم سرویس، کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق و … می‌باشد.

آدرس: شیراز، ۱۰ کیلومتری شیراز، قلات، اول جاده شب شتری

هتل رویال شیراز

استخر هتل رویال شیراز

یکی دیگر از هتل های استخردار شیراز هتل رویال با استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی است. این اقامتگاه جزو هتل های نسبتا نوساز شیراز محسوب می‌شود. هتل رویال دارای اینترنت رایگان در لابی، خدمات مورد نیاز برای معلولین، ترانسفر با هزینه و خدمات خانه‌داری است. این هتل دسترسی خوبی به باغ جهان نما، آرامگاه حافظ، مسجد وکیل و دروازه قرآن دارد. همچنین می‌توان به‌راحتی از این هتل به آرامگاه شاهچراغ و سایر جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشت.

آدرس: شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

کلام پایانی

اگر می‌خواهید لذت سفرتان به شیراز چند برابر شود و در طول مدتی که در این شهر زیبا و توریستی اقامت دارید خاطره خوبی از سفر داشته باشید، می‌توانید یکی از هتل های استخردار شیراز را که معرفی کردیم، به‌عنوان محل اقامت‌تان انتخاب نمایید.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29383 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید