تاریخ: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
1

هشدار سردار سپاه قدس درباره جنگ اعتقادی دشمنان علیه ملت ایران

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده در حاشیه مراسم یادواره شهدای یمن و دومین سالگرد شهادت سفیر مجاهد سردار شهید حاج حسن ایرلو اظهار کرد: کسانی که دل به دلدار بستند و با خدای خودشان معامله کردند و سرافزاری امت اسلامی را خواستار بودند، در این جبهه ها حاضر شدند و علیه کفار جنگیدند. جانشین […]



سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده در حاشیه مراسم یادواره شهدای یمن و دومین سالگرد شهادت سفیر مجاهد سردار شهید حاج حسن ایرلو اظهار کرد: کسانی که دل به دلدار بستند و با خدای خودشان معامله کردند و سرافزاری امت اسلامی را خواستار بودند، در این جبهه ها حاضر شدند و علیه کفار جنگیدند.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درود بر شهیدان راه حق و فضیلت، شهدای صدر اسلام، شهدای کربلا، شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت، دفاع از حرم و شهیدان مظلوم یمن و غزه اظهار کرد:حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ که جنگ اعتقادی دشمنان علیه ملت ما شروع شده است و این جنگ، از آدم تا ختم زندگی ادامه دارد.
این سردار جبهه مقاومت بیان کرد: اردوگاه حق و اردوگاه باطل در زمان پیامبر اکرم(ص) شکل گرفت و تمام کسانی که در رکاب پیامبر بودند، در اردوگاه حق سازماندهی شدند؛ کفر، شرک و نفاق هم در اردوگاه باطل قرار گرفتند.
وی افزود: مسیر جهاد علیه ستمگران، ظالمان، کفار و منافقین از زمان رسول خدا شروع شده و در طول تاریخ این جبهه حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کردند.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمان ما، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوچه پس کوچه های تهران و شهرهای دیگر ، در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنوب و غرب، عملیات هایی چون ثامن الائمه، طریق القدس، بیت المقدس، رمضان، والفجرها، کربلاها و نقاط مختلف خونین شملچه، کوشک، مجنون، طلائیه، چزابه، چم سری، چم هندی، موسیان و دهلران و دیگر نقاط دفاع مقدس، همچنین در جبهه مقاومت و دفاع از حرم در جای جای مناطق تحت تصرف داعش در عراق و سوریه و امروز در جبهه مقاومت در غزه مسیر ادامه دارد.
سردار فلاح زاده تاکید کرد: مردان مردی که در جبهه غزه مشغول نبردند، با خدای خودشان معامله کردند و به تاسی از پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت مرتضی علی (ع) مشغول مبارزه با آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی هستند .
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رزمندگان جبهه مقاومت راه شهیدان طول تاریخ، شهیدان کربلا، شهیدان صدر اسلام را ادامه می دهند و تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس این راه پربرکت و نورانی را برای عزت اسلام ادامه خواهند داد.
شهید ایرلو از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس و سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن بود که در محل ماموریت خود به ویروس کرونا مبتلا شد و با وجود آنکه وزارت خارجه مقدمات بازگشت او به ایران را فراهم کرد، به دلیل شدت بیماری در ۳۰ آذر ۱۴۰۰ آسمانی شد .

۲۱۹۲۱۹

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 97605 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید