تاریخ: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
3

هشدار مشاور رهبر انقلاب به غرب: از تحریک و تشدید تنش در منطقه حساس خلیج فارس دست بردارید

علی اکبر ولایتی که با شبکه خبری الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، گفت: ما خواهان درگیری با همسایگان خود نیستیم بلکه خواهان تحقق صلح در منطقه بدون به خطر انداختن تمامیت اراضی خود هستیم. وی در ادامه تصریح کرد: ما بر لزوم امنیت مشترک منطقه‌ای تاکید داریم و آماده اجرای این امر با همسایگان خود هستیم. مشاور […]



علی اکبر ولایتی که با شبکه خبری الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، گفت: ما خواهان درگیری با همسایگان خود نیستیم بلکه خواهان تحقق صلح در منطقه بدون به خطر انداختن تمامیت اراضی خود هستیم.
وی در ادامه تصریح کرد: ما بر لزوم امنیت مشترک منطقه‌ای تاکید داریم و آماده اجرای این امر با همسایگان خود هستیم.
مشاور رهبر انقلاب با بیان اینکه «تهران اجازه نخواهد داد ادعای نادرست در مورد خلیج فارس در عمل محقق شود»، خاطرنشان کرد: به غرب توصیه می‌کنیم از تحریک و تشدید تنش در منطقه حساس و خطرناکی مانند خلیج فارس دست بردارد.
۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 49940 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید