تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

هند یک سلاح قدرتمند می‌سازد!/ عکس

این موشک کروز، بدون بوستر ۵.۶ متر طول و دارای ۵۰۵ میلی‎متر قطر است. این موشک ۵۰۰ کیلومتر برد داشته و سرعت آن ۰.۷ ماخ است. این موشک دارای هدایت اینرسی (INS) در طول مسیر و GPS و سیکر راداری در فاز نهایی است. این موشک در ماه فوریه سال جاری میلادی طی آزمایشی توانست […]



این موشک کروز، بدون بوستر ۵.۶ متر طول و دارای ۵۰۵ میلی‎متر قطر است. این موشک ۵۰۰ کیلومتر برد داشته و سرعت آن ۰.۷ ماخ است. این موشک دارای هدایت اینرسی (INS) در طول مسیر و GPS و سیکر راداری در فاز نهایی است.
این موشک در ماه فوریه سال جاری میلادی طی آزمایشی توانست پس از پیمودن ۴۰۲ کیلومتر و اصابت به هدف مورد نظر، به تمام اهداف مأموریتی مورد نظر خود دست یابد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 85480 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.