تاریخ: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۹

هوش‌مصنوعی شهرهای آینده را به تصویر کشید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوش مصنوعی تصور اینکه مهم‌ترین شهرهای جهان در آینده چگونه می‌توانند باشند را برای ما آسان‌تر کرده است. اکنون می‌توانید تصاویری که هوش مصنوعی از اصلی‌ترین شهرهای جهان ایجاد کرده است را ببینید. مادرید نیویورک بارسلونا پاریس سویل بوئنوس آیرس آمستردام سئول لندن مکزیکو سیتی رُم لس آنجلس اوساکا ریو دو […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوش مصنوعی تصور اینکه مهم‌ترین شهرهای جهان در آینده چگونه می‌توانند باشند را برای ما آسان‌تر کرده است. اکنون می‌توانید تصاویری که هوش مصنوعی از اصلی‌ترین شهرهای جهان ایجاد کرده است را ببینید.

مادرید

نیویورک

بارسلونا

پاریس

سویل

بوئنوس آیرس

آمستردام

سئول

لندن

مکزیکو سیتی

رُم

لس آنجلس

اوساکا

ریو دو ژانیرو

توکیو

سیدنی

منبع: as
۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118398 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.