تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
1

وانت سیاه غول‌پیکر آمریکایی با ظاهری خشن‌تر از همیشه / عکس

این مدل که با نام کامل F-150 Lightning Platinum Black شناخته می‌شود، ما را تا حدی یاد خودروی بتمن در سه‌گانه‌ی معروف «شوالیه‌ی تاریکی» می‌اندازد. در بخش‌هایی از بدنه‌ی این خودرو نظیر دستگیره‌ی در و سقف از پوشش براق استفاده شده است فورد صرفا ۲٬۰۰۰ دستگاه از خودروی جدیدش را روانه‌ی بازار می‌کند. قیمت خودرو […]



این مدل که با نام کامل F-150 Lightning Platinum Black شناخته می‌شود، ما را تا حدی یاد خودروی بتمن در سه‌گانه‌ی معروف «شوالیه‌ی تاریکی» می‌اندازد. در بخش‌هایی از بدنه‌ی این خودرو نظیر دستگیره‌ی در و سقف از پوشش براق استفاده شده است

فورد صرفا ۲٬۰۰۰ دستگاه از خودروی جدیدش را روانه‌ی بازار می‌کند. قیمت خودرو موردبحث از ۹۷٬۹۹۵ دلار شروع می‌شود. بدین ترتیب مدل مشکی F-150 Lightning Platinum حدودا ۶٬۰۰۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی F-150 Lightning Platinum است. فورد ماه گذشته قیمت مدل پلاتینیوم را کاهش داده بود.
تحویل مدل مشکی F-150 Lightning از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. از امروز تمامی ساکنان آمریکا می‌توانند برای اطلاع از زمان آغاز پیش‌فروش، در سایت فورد ثبت‌نام کنند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39425 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.