تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

واکنش ایلان ماسک به اعتراض گسترده کاربران توییتر/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایلان ماسک اعلام کرد که توییتر برای جلوگیری از دیتااسکرپینگ گسترده به صورت موقت محدودیت‌های زیر را برای کاربران اعمال کرده است. حساب‌های تاییدشده محدود به خواندن ۶۰۰۰ پست در روز شده‌اند. حساب‌های تاییدنشده محدود به خواندن ۶۰۰ پست در روز شده‌اند. حساب‌های تاییدنشده جدید محدود به خواندن ۳۰۰ پست در […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایلان ماسک اعلام کرد که توییتر برای جلوگیری از دیتااسکرپینگ گسترده به صورت موقت محدودیت‌های زیر را برای کاربران اعمال کرده است.
حساب‌های تاییدشده محدود به خواندن ۶۰۰۰ پست در روز شده‌اند.
حساب‌های تاییدنشده محدود به خواندن ۶۰۰ پست در روز شده‌اند.
حساب‌های تاییدنشده جدید محدود به خواندن ۳۰۰ پست در روز شده‌اند.

مشخص نیست که این محدودیت‌ها تا چه مدت باقی خواهند ماند. دیتا اسکرپینگ، به تکنیکی اشاره دارد که در آن یک نرم افزار کامپیوتری، داده ها را از خروجی های تولید شده توسط برنامه ای دیگر، دریافت می کند. دیتا اسکرپینگ در وب، معمولاً به فرآیند استفاده از یک نرم افزار، برای استخراج اطلاعات یک وب سایت، اشاره دارد.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6795 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.