تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
2

واکنش جنجالی یک دانشجو چادری به ادعای مومن‌نسب در خصوص فیلترینگ/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد کشوری در حساب توییتر خود، توییتی از لحظه تاریخی مناظره وی و روح‌الله مومن نسب منتشر کرده‌است؛ بنابر گفته وی:« لحظه تاریخی مناظره وقتی بود که مومن نسب مدعی شد استفاده از فیلترشکن برای حضور در شبکه‌های فیلتر شده، خلاف قانون و خلاف فتوای رهبری است. در لحظه‌ای دانشجو دختر […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد کشوری در حساب توییتر خود، توییتی از لحظه تاریخی مناظره وی و روح‌الله مومن نسب منتشر کرده‌است؛ بنابر گفته وی:« لحظه تاریخی مناظره وقتی بود که مومن نسب مدعی شد استفاده از فیلترشکن برای حضور در شبکه‌های فیلتر شده، خلاف قانون و خلاف فتوای رهبری است. در لحظه‌ای دانشجو دختر چادری از داخل جمع گفت:” اکانت رهبری خودش دیروز پست گذاشت.”

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20465 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.