تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۰

واکنش وزیر ارتباطات به بستن طاقچه: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیام‌رسان های بومی با اشاره به سخنان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در خصوص اینکه اخیراً جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش بنیان و فضای کسب وکار است گفت: من هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن […]



عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از پیام‌رسان های بومی با اشاره به سخنان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در خصوص اینکه اخیراً جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش بنیان و فضای کسب وکار است گفت: من هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است.
وی افزود: رئیس جمهور محترم نیز مخالف توقف جریان خدمت رسانی فناورانه و نوآورانه به ویژه در بسترهای بومی به مردم هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده اند.
زارع پور در پایان گفت: پیگیر حل موضوع هستم.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25069 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.