تاریخ: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۹
1

واکنش کاربران ایرانی فضای مجازی به خرابکاری امروز اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از فارس، حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، درباره واکنش ایرانی‌ها نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: تحلیل شبکه‌های اجتماعی نشان میدهد تهدیدات صهیونیست‌ها و اتفاقات امروز نتایج جالبی درپی داشته و اثبات کرد در شناخت ایرانی‌ها اشتباه کردند. دلیریان افزود: رژیم صهیونیستی قصد داشت با تهدید و ارعاب، […]



به گزارش خبرآنلاین، به نقل از فارس، حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، درباره واکنش ایرانی‌ها نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: تحلیل شبکه‌های اجتماعی نشان میدهد تهدیدات صهیونیست‌ها و اتفاقات امروز نتایج جالبی درپی داشته و اثبات کرد در شناخت ایرانی‌ها اشتباه کردند.
دلیریان افزود: رژیم صهیونیستی قصد داشت با تهدید و ارعاب، التهاب ایجاد کند اما با محتواهای طنز مواجه شده‌ و ایرانی‌ها اقدام امروزشان را هم به سخره گرفته‌اند.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121136 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.