تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
1

وایپرهای بحرینی در راه بحرین!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، هر ۳ جنگنده مجهز به مخزن سوخت اکسترنال ۳۷۰ گالنی در زیر بال‎ها و یک مخزن سوخت اکسترنال ۳۰۰ گالنی در زیر بدنه هستند. همچنین در زیر بال سمت راست وایپرهای تک سرنشین travel pod قابل مشاهده است. برروی این جنگنده‎ها نشان نیروی هوایی آمریکا به […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، هر ۳ جنگنده مجهز به مخزن سوخت اکسترنال ۳۷۰ گالنی در زیر بال‎ها و یک مخزن سوخت اکسترنال ۳۰۰ گالنی در زیر بدنه هستند. همچنین در زیر بال سمت راست وایپرهای تک سرنشین travel pod قابل مشاهده است.

برروی این جنگنده‎ها نشان نیروی هوایی آمریکا به جهت بیمه و تملک تا زمان فرود در بحرین قابل مشاهده است که پس از تحویل، این نشان برروی جنگنده پاک شده و با نشان نیروی هوایی بحرین جایگزین خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115657 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.