تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
3

وزیر کشور: ۵۰ درصد کودکان غربی پدر ندارند

موضوع سن و نقش آن در فهم و درک و مسئولیت باید تبیین شود و لازم است در نگاه به انسان از لحاظ سنی بازشناسی دوباره داشته باشیم و از شیوه‌های غربی و نگاه غربی به کودک که آن را فاقد بلوغ و تکامل می‌داند، پیروی نکنیم. آنچه غربی‌ها برای ما به عنوان حق کودک […]



موضوع سن و نقش آن در فهم و درک و مسئولیت باید تبیین شود و لازم است در نگاه به انسان از لحاظ سنی بازشناسی دوباره داشته باشیم و از شیوه‌های غربی و نگاه غربی به کودک که آن را فاقد بلوغ و تکامل می‌داند، پیروی نکنیم.
آنچه غربی‌ها برای ما به عنوان حق کودک می‌گویند به عنوان مثال کودک همسری مهم‌تر است یا حق داشتن پدر و مادر؛ وقتی کودک دارای پدر و مادر است مشکلی برای او از جمله آسیب‌های اجتماعی پیش نمی‌آید.
طبق آمار غربی‌ها، ۵۰ درصد کودکان غربی پدر ندارند و این از گفته‌های خودشان است. حتی چهره‌های مطرح و مشهور آن‌ها نیز قائل به پدر و مادر بودن نیستند و هیچ قاعده‌ای برای رابطه زناشویی قائل نیستند در حالی که این جزو حقوق اولیه یک کودک برای داشتن پدر و مادر است.
اینکه امروز مقداری نرخ طلاق در کشور ما بالا رفته ناشی از افکار منحط غربی است که به فرهنگ خانوادگی ما نفوذ کرده است.بیشتر بخوانید :

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3470 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید