تاریخ: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۲۰

پارک فناوری پردیس آماده تبدیل شدن به بهشت فناوری منطقه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معاون علمی رئیس‌جمهور در آیبن افتتاح اینوتکس ۲۰۲۴:« عاونت علمی از تاسیس یک شهرک نخبگانی تمام عیار نوآورانه و افتتاح یک مرکز نمایشگاهی دائمی در پارک پردیس حمایت می‌کند. پارک فناوری پردیس باید تبدیل به هاب همکاری مشارک با کشورهای همسایه و کشورهای دوست شود.» ۲۲۷۲۲۷



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معاون علمی رئیس‌جمهور در آیبن افتتاح اینوتکس ۲۰۲۴:« عاونت علمی از تاسیس یک شهرک نخبگانی تمام عیار نوآورانه و افتتاح یک مرکز نمایشگاهی دائمی در پارک پردیس حمایت می‌کند. پارک فناوری پردیس باید تبدیل به هاب همکاری مشارک با کشورهای همسایه و کشورهای دوست شود.»

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123515 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.