تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
2

پاسدار سپاه پاسداران به شهادت رسید +جزئیات

سرهنگ پاسدار سهیل رستمیان با تأیید شهادت مدافع حرم نسیم‌شهری در سوریه اظهار داشت: شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی یکی از پاسداران سپاه که ساکن نسیم‌شهر بهارستان بود در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. مدافع حرم شاهچراغ تکاور ارتش شد+ عکس وی در ادامه افزود: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه […]



سرهنگ پاسدار سهیل رستمیان با تأیید شهادت مدافع حرم نسیم‌شهری در سوریه اظهار داشت: شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی یکی از پاسداران سپاه که ساکن نسیم‌شهر بهارستان بود در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
مدافع حرم شاهچراغ تکاور ارتش شد+ عکس
وی در ادامه افزود: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۰ صبح از مقابل حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه به سمت امامزاده لطیف (ع) با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بهارستان تصریح کرد: شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی متولد سال ۱۳۵۲ بوده و دارای سه فرزند، دو پسر ۲۵ و ۲۲ ساله و یک دختر ۱۴ است.
رستمیان در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده معظم این شهید خاطرنشان کرد: از تمام مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان بهارستان برای مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار دعوت می‌شود تا در آستانه اربعین سالار شهیدان تجدید میثاق با شهدا را به نحو احسن به جای آوریم.

۲۷۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43559 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید