تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

پاکستان موفق به ساخت پهپاد شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق ادعای سازنده، پهپاد رنجر نیازی به باند برای نشست و برخاست ندارد و در نقش یک پهپاد اطلاعاتی، نظارتی، اکتساب هدف و شناسایی(ISTAR) فعالیت می‌کند که می تواند در هدایت آتش توپخانه نیز کمک کند. براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، این پهپاد دارای حداکثر وزن برخاست (MTOW) ۶۵ کیلوگرم ، […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق ادعای سازنده، پهپاد رنجر نیازی به باند برای نشست و برخاست ندارد و در نقش یک پهپاد اطلاعاتی، نظارتی، اکتساب هدف و شناسایی(ISTAR) فعالیت می‌کند که می تواند در هدایت آتش توپخانه نیز کمک کند.

براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، این پهپاد دارای حداکثر وزن برخاست (MTOW) ۶۵ کیلوگرم ، طول بال های آن ۴.۸ متر ، طول پهپاد ۲.۵۸ متر ، حداکثر ارتفاع پروازی ۴۵۰۰ متر ، سرعت کروز ۱۳۰ تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت ، مداومت پروازی ۶ تا ۸ ساعت و برد پروازی ۱۰۰ کیلومتر است.

رنجر با محموله داخل محفظه گیمبال شامل سنسور الکترواپتیکال اچ دی ICO ، سنسور امواج متوسط مادون قرمز (MWR) و مسافت یاب لیزری (LRF)، قادر به شناسایی اهداف دشمن در طول روز و نیز ماموریت های شبانه است.
رنجر به چهار موتور برای برخاستن و یک موتور بزرگتر در انتهای پهپاد برای حرکت رو به جلو همچون پهپادهای بال ثابت مجهز است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 112421 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.