تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۲

پرچمداران شیائومی زودتر از موعد وارد بازار می‌شوند!

گفته می‌شود شیائومی ۱۳T و شیائومی ۱۳T پرو، به‌عنوان گوشی‌های پرچم‌دار بعدی برند چینی در نیمه‌ی دوم سال جاری معرفی خواهند شد. این دستگاه‌ها جایگزین شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو سال گذشته هستند و از آن‌جا که سری شیائومی ۱۲T در اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شدند، اکنون طبق ادعای افشاگر خبرهای فناوری، SnoopyTech، نسل جدید […]



گفته می‌شود شیائومی ۱۳T و شیائومی ۱۳T پرو، به‌عنوان گوشی‌های پرچم‌دار بعدی برند چینی در نیمه‌ی دوم سال جاری معرفی خواهند شد. این دستگاه‌ها جایگزین شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲T پرو سال گذشته هستند و از آن‌جا که سری شیائومی ۱۲T در اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شدند، اکنون طبق ادعای افشاگر خبرهای فناوری، SnoopyTech، نسل جدید این گوشی‌ها زودتر از موعد موردانتشار از راه می‌رسند.
براساس اعلام گیزموچاینا، شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو از نمایشگر CrystalRes AMOLED با نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد. اگرچه نام دقیق تراشه‌ی این دو گوشی مشخص نشده اما انتظار داریم از سیستم-روی-چیپ قدرتمند ساخته‌شده با فرآیند ۴ نانومتری بهره ببرند.
طبق شایعات، شیائومی ۱۳T پرو احتمالاً نسخه‌ی بهینه‌شده و تغییرنام یافته‌ی ردمی K60 اولترا خواهد بود؛ دستگاهی که انتظار می‌رود ماه جولای در چین عرضه شود. گفته می‌شود این گوشی به تراشه‌ی Dimensity 9200 Plus مجهز خواهد شد و به‌همین دلیل احتمال دارد شیائومی ۱۳T پرو نیز با همین سیستم-روی-چیپ دردسترس قرار گیرد.
منبع این شایعه همچنین ادعا می‌کند شیائومی ۱۳T با رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد درحالی‌که نسخه‌ی پرو این گوشی با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت به‌فروش خواهد رسید. این دو دستگاه به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۳ و رابط‌کاربری MIUI 14 را اجرا خواهند کرد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8444 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.