تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۴
2

پزشکیان: گروهی در کشور می خواهند دیگران آنگونه شوند که آن‌ها می‌خواهند

در نزدیکی سالگرد مرگ مهسا امینی در پی بازداشت او توسط گشت ارشاد، سخنگوی فراجا از «استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور» برای برخورد با هنجارشکنان خبر داد. مسعود پزشکیان، نماینده مجلس درباره بازگشت دوباره ون‌های گشت ارشاد در خیابان‌ها به سایت دیده‌بان ایران گفت: «اساسا نام گشت ارشاد نامسماست؛ گشت ارشاد […]



در نزدیکی سالگرد مرگ مهسا امینی در پی بازداشت او توسط گشت ارشاد، سخنگوی فراجا از «استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور» برای برخورد با هنجارشکنان خبر داد.
مسعود پزشکیان، نماینده مجلس درباره بازگشت دوباره ون‌های گشت ارشاد در خیابان‌ها به سایت دیده‌بان ایران گفت: «اساسا نام گشت ارشاد نامسماست؛ گشت ارشاد یعنی ارشاد کنید نه اینکه بگیرید، ببندید، زندان و جریمه کنید این که ارشاد نشد. یک اسم دیگر بگذارند و بگویند ما از این به بعد این افراد را می‌گیریم اما نگویند که داریم ارشاد می‌کنیم.»
وی در پاسخ به اینکه چه جریانی پشت قضیه اصرار برای بازگشت گشت ارشاد است، بیان کرد: «در جامعه یک عده‌ای اصرار دارند که دیگران آنگونه شوند که آن‌ها می‌خواهند در مقابل عده دیگری هم نمی‌خواهند مطابق سلیقه و عقاید آن‌ها رفتار کنند. حال اگر روی موضوع گشت ارشاد اصرار بیشتری شود، اختلاف بین این دو گروه افزایش پیدا خواهد کرد و فردا روز بی‌حجاب‌ها با محجبه‌ها برخورد خواهند کرد و برعکس. در این وضعیت یک تنش به وجود می‌آید که به صلاح کشور نیست.»
بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۱۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4827 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید