تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

پهپاد اسرائیلی ساقط شد/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، طبق اخبار منتشر شده، امروز یک فروند پهپاد رژیم غاصب صهیونیستی که گفته شده از نوع هرمس ۴۵۰ است برفراز حریم هوایی لبنان توسط سامانه‌های پدافندی حزب‌الله سرنگون شد. در این مورد ارتش رژیم غاصب صهیونیستی گفته است که یک موشک زمین به هوا حزب‌الله […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، طبق اخبار منتشر شده، امروز یک فروند پهپاد رژیم غاصب صهیونیستی که گفته شده از نوع هرمس ۴۵۰ است برفراز حریم هوایی لبنان توسط سامانه‌های پدافندی حزب‌الله سرنگون شد.

در این مورد ارتش رژیم غاصب صهیونیستی گفته است که یک موشک زمین به هوا حزب‌الله را که به سمت این پهپاد شلیک شده بود با سامانه فلاخن داوود سرنگون کرده، با این‌حال به نظر پهپاد رژیم غاصب صهیونیستی مورد اصابت موشک پدافندی دیگری قرار گرفته و سرنگون شده است.

یکی از تکنیک‌های رژیم غاصب صهیونیستی برای جلوگیری از تلفات پهپادی، استفاده از چتر پدافندی است که در مرز لبنان مستقر کرده و از آن برای پوشش پروازهای پهپادی خود استفاده می‌کند و قبلا هم بارها مدعی شده بود موشک پدافندی حزب‌الله را که به سمت پهپادهای رژیم غاصب صهیونیستی شلیک شده، رهگیری و سرنگون کرده است.
حزب‌الله عمدتا برای پدافند از دوشپرتاب‌ها و موشک ۳۵۸ بهره می‌برد که درمورد ۳۵۸ چنان چه که سرنگونی توسط این موشک صورت گرفته باشد، معمولا تصاویر برخط لحظه اصابت آن به پهپاد را از دید کاونده فروسرخ منتشر می‌کنند.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113806 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.