تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

پهپاد روسی از زمین برخاست/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش ‎از این قرار بود تمام تست‎‌های پهپاد روسی پارتیزان تا پایان سال گذشته به‎ پایان برسد و همچنین گزارش شده بود که ۱۰ فروند از آن در سال ۲۰۲۴ تولید می‎شود. براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، البته اولین پرواز پارتیزان برای اطمینان از ایمنی به صورت سرنشین‎دار انجام شد که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش ‎از این قرار بود تمام تست‎‌های پهپاد روسی پارتیزان تا پایان سال گذشته به‎ پایان برسد و همچنین گزارش شده بود که ۱۰ فروند از آن در سال ۲۰۲۴ تولید می‎شود.

براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، البته اولین پرواز پارتیزان برای اطمینان از ایمنی به صورت سرنشین‎دار انجام شد که ۲۰ دقیقه در ارتفاع ۲۰۰ متری با سرعت ۵۰ تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت به‎ طول انجامید.

این پهپاد توانایی حمل محموله‎‌هایی تا وزن یک تن را در فواصل حداکثر ۱۰۰۰ کیلومتری دارد. این پهپاد توانایی برخاستن و فرود در باندهای آماده نشده به ابعاد ۵۰x۵۰ متر را دارا است. این پهپاد می‎‌تواند در دو حالت سرنشین‎دار و بدون سرنشین پرواز کند.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113018 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.