تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

پوزش خبرآنلاین از مخاطبان بابت اختلال غیرطبیعی در دسترسی اینترنتی

به گزارش خبرآنلاین، از پنچ‌شنبه گذشته، دسترسی به این سایت، هم در سطح دسترسی تحریریه به پنل جهت بارگذاری و انتشار خبرها و سایر محتواها و هم در سطح کاربران دچار اختلال جدی شده و متاسفانه پیگیری از نهادهای مسئول برای رفع این مشکل، تاکنون به نتیجه نرسیده است . خبرآنلاین بابت این اختلال از […]



به گزارش خبرآنلاین، از پنچ‌شنبه گذشته، دسترسی به این سایت، هم در سطح دسترسی تحریریه به پنل جهت بارگذاری و انتشار خبرها و سایر محتواها و هم در سطح کاربران دچار اختلال جدی شده و متاسفانه پیگیری از نهادهای مسئول برای رفع این مشکل، تاکنون به نتیجه نرسیده است .
خبرآنلاین بابت این اختلال از مخاطبان خود، صمیمانه پوزش طلبیده و امیدوار است، نهادهای مربوطه، اقدامات لازم برای رفع این مشکل را سریع تر انجام دهند تا حق طبیعی و قانونی تحریریه و مخاطبان خبرآنلاین برای برخورداری از اینترنت عاری از اختلال ، بیش از این، ضایع نشود.

۲۱۲۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 112190 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.