تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

پیام رئیسی و قالیباف برای درگذشت بازیگر معروف

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته پروانه معصومی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور از دنیا رفت. به همین مناسبت روسای قوه مجریه و مقننه در پیام هایی جداگانه فوت این هنرمند را تسلیت گفتند. متن پیام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته پروانه معصومی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور از دنیا رفت. به همین مناسبت روسای قوه مجریه و مقننه در پیام هایی جداگانه فوت این هنرمند را تسلیت گفتند.
متن پیام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان، مرحومه پروانه معصومی، موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.
این بازیگر مردمی و نام‌آشنا در عرصه فعالیت‌های هنری با رعایت اخلاق حرفه‌ای و ایفای نقش‌های مؤثر و ارزشمند، نام خود را در تاریخ فرهنگ و هنر این مرز و بوم ماندگار کرد.
اینجانب مصیبت وارده را به جامعه هنری، علاقمندان و دوستداران و به‌ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
معصومی چهره بااخلاق و پرتلاش در عرصه هنر بود
متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به شرح زیر است.
«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت هنرمند پیشکسوت و بازیگر توانمند سینما و تلویزیون، خانم پروانه معصومی موجب تأسف و تأثر گردید.این بانوی گرامی به‌عنوان چهره پرتلاش و بااخلاق در عرصه هنر و در رشته بازیگری طی سال‌ها با درخشش در آثار متعدد به ایفای نقش‌های ماندگار پرداختند که همین امر باعث برخورداری از محبوبیت و مقبولیت در بین مردم گردیده بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری و سینمایی کشور، آشنایان و خانواده محترم، برای این مرحومه مغفوره رحمت و رضوان‌الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»
۲۱۹۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 88772 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید