تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
1

پیرترین پرنده وحشی جهان به جزیره برگشت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آب‌سنگ مرجانی میدوی در شمال اقیانوس آرام و نزدیک به شمال‌غربی مجمع الجزایر هاوایی جزایر هاوایی دوباره شاهد بازگشت پیرترین پرنده جهان بود. آلباتروس‌های لیسان هر سال در فصل جفت‌گیری در این محل جمع می‌شود. ویزدام هم که گفته می‌شود بیش از ۷۰ سال سن دارد امسال به جزیره برگشت اما […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آب‌سنگ مرجانی میدوی در شمال اقیانوس آرام و نزدیک به شمال‌غربی مجمع الجزایر هاوایی جزایر هاوایی دوباره شاهد بازگشت پیرترین پرنده جهان بود. آلباتروس‌های لیسان هر سال در فصل جفت‌گیری در این محل جمع می‌شود.
ویزدام هم که گفته می‌شود بیش از ۷۰ سال سن دارد امسال به جزیره برگشت اما هم چون دو سال گذشته خبری از جفتش نشد. جفت او آخرین بار در سال ۲۰۲۱ در این جزیره کوچک مرجانی دیده شد.
بیشتر بخوانید:

این پرنده کهنسال در دهه ۱۹۵۰ میلادی علامت‌گذاری شد تا رفتارهایش زیر نظر گرفته شود. ویزدام در تمام زمانی که زیر نظر بود توانست حدود ۳۶ جوجه را پرورش دهد.
حال که بیش از ۷ دهه از علامت‌گذاری می‌گذرد، دوباره اعلام شد که او در پاییز ۲۰۲۳ به میدوی برگشته است.

منبع: ای‌اف‌ال‌ساینس
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 95016 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.